Często Zadawane Pytania
Pomiary wykonujemy zawsze, gdy klient chce zakupić towar z montażem.
Natomiast przy zakupie samego towaru pomiary nie są przez nas wykonywane, gdyż z doświadczenia wiemy, że najlepiej, aby pomiar wykonywała osoba, która później będzie dany towar instalowała.
Jeśli więc zamierzasz zakupić u nas stolarkę bez usługi montażu zapraszamy do biura z przygotowanymi informacjami. W wyżej umieszczonym pytaniu Jak mogę zamówić towar / usługę znajdziesz listę informacji które należy przygotować ,aby proces zamówienia przebiegał sprawnie.
Jeśli posiadasz już wycenę wstępną przez nas przygotowaną i podana tam orientacyjna cena Ci podpowiada a towar chcesz zamówić z montażem wystarczy do nas zadzwonić i głosić chęć pomiaru.
Wówczas telefonicznie zapytamy o adres i telefon kontaktowy oraz podamy przybliżony termin wizyty ekipy montującej.
Oczywiście możesz też odwiedzić nas osobiście lub napisać e-mail podając w nim adres, numer telefonu i informację co mamy zmierzyć.
Termin realizacji jest uzależniony od rodzaju zamówionego towaru a często też od intensywności sezonu. Dla przybliżenia podajemy średni orientacyjny czas dla wybranych produktów:
Chcąc poznać orientacyjną cenę możesz do nas przyjść, zadzwonić lub napisać e-mail W każdym z tych wypadków zapytamy Cię o podstawowe dane na temat produktu/usługi, którą chcesz wycenić, dlatego przygotuj sobie następujące informacje:
Jeśli montaż ma się odbywać się w nowo powstającym budynku ważne jest na wstępie, aby umożliwić wjazd na teren budowy ( np. utwardzić teren ).
W dniu montażu powinny być już schody wewnętrzne jeśli budynek jest piętrowy, aby dało się bezpiecznie wnieść towar do montażu a na terenie budynku musi być zapewniony dostęp do prądu i wody.
W przypadku wymiany stolarki w zamieszkałym budynku proszę przed montażem zabezpieczyć meble (lub je usunąć jeśli znajdują się bezpośrednio przy miejscu wykonywania prac) i podłogi, zwinąć dywany itp.
W dniu montażu proszę wskazać ekipie montującej gdzie w mogą odkładać starą stolarkę i odpady powstałe z demontażu ( w standardowej usłudze nie jest przewidziane wywożenie odpadów ) Nasi podwykonawcy uprzątną po sobie miejsce prac poprzez wyniesienie odpadów jednak usługa montażu nie jest łączona z usługą sprzątania dlatego nie obejmuje w swym zakresie prac sprzątających jak np. mycie podłóg.
Zabezpieczenie które znajduje się na oknach, drzwiach, bramach czy roletach zewnętrznych producenci zalecają usunąć bezpośrednio po montażu.
Folie ochronne / naklejki stosowane przez producentów mają chronić towar w trakcie jego produkcji i transportu. Nie nadają się one do zabezpieczenia towaru na czas budowy czy remontu.